A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért termékeket bruttó 18.000,- (tizennyolcezer) forint feletti kosárérték esetén díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, expressz postai szolgáltatás vagy egyéb közúti fuvarozás keretében. A Szolgáltató bruttó 18.000,- (tizennyolcezer) forint alatti kosárérték esetén minden esetben házhoz szállítási díjat számít fel Magyarország területén, amelynek díját a Szolgáltató a megrendelésben feltünteti. Az Ügyfél az aktuális szállítás díjáról a következő linken keresztül tájékozódhat (http://www.papirfalva.hu/fizetes-es-szallitas/). Az utánvét díja 250,- Ft / megrendelés. A kosárérték meghatározásánál a számla végösszege az irányadó, csökkentve minden igénybe vett kedvezménnyel, illetve számlacsökkentő tényezővel. Amennyiben a kosárérték a bruttó 18.000,- (tizennyolcezer) forint összeget nem éri el, a fenti házhozszállítási díj automatikusan hozzáadódik a Számla összegéhez. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a kosárérték szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A Szolgáltató a megrendelés teljesíthetősége esetén lehetőséget biztosít az Ügyfélnek a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A Weboldal Fizetés és szállítás linkje alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.
A megrendelt terméket – az Ügyfél előzetes jelzése alapján – személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyein.
Átvételi pont:
- 4028 Debrecen, Markotányos utca 12. 2/1. (H-P: 8:00 – 17:00)
Az Online Áruházban megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
Fizetési módok
Fizetés készpénzben.
A megrendelés az áru átvételekor készpénzzel egyenlíthető ki az átvételi pontokon, illetve házhozszállítás esetén az utánvét költségével növelt összegben a kézbesítőnél (futárnál).
Fizetés banki átutalással.
A megrendeléskor a Szolgáltató egy elektronikus díjbekérőt küld, melyen megtalálhatók az átutaláshoz szükséges adatok: a Szolgáltató bankszámlaszáma, valamint a megrendelési szám, amit az átutalás közlemény rovatában kell feltüntetni. A termékek átvétele, illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet. A termék átvételéhez a díjbekérőn található megrendelési szám bemondására is szükség lehet.
Számla
A Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki az Ügyfél által megadott email címére. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki. Jelen hozzájárulás visszavonására az ügyfélszolgálathoz intézett egyértelmű beleegyezés visszavonására irányuló nyilatkozattal van lehetőség. Elektronikus díjbekérőt csak azon Ügyfelek részére küld a Szolgáltató, akik nem a készpénzben történő fizetési módot választották. Az elektronikus díjbekérő tartalmazza azt az összeget, amit az Ügyfél banki átutalással köteles kiegyenlíteni.
A termék átvételekor (a Szolgáltató telephelyén, illetve házhozszállítással történő átvétel esetén a megadott címen) a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására, papíralapú számlát ad.
Ha az Ügyfél e-számlája elkészül, a Szolgáltató erről emailben értesíti. Az email tartalmazza azt a linket, melynek használatával az Ügyfél a “Számláim” menüpontra érkezik, ahol megtekintheti, kinyomtathatja elektronikus számláját. Itt az Ügyfél az összes számláját, illetve az aktuális számláját is megtalálja.
A Szolgáltató utalványt nem fogad el, így a vásárlás ellenértéke utalvánnyal nem egyenlíthető ki.